2013. október 6., vasárnap

6.fejezet

Sziasztok!
Itt a hatodik fejezet!
Úgy látszik, jót tett Kiminek egy kis hátfájás. :D Ma újra megállíthatatlanul száguldozott és megmutatta, egy kicsivel mégis jobb ő egy bizonyos Romain Grosjeannál.
Hatalmas gratuláció a 2. helyért! :) GO KIMI GOO!
Ez a két szám újra sokat segített! :D
Jó olvasást!

6.fejezet



(LANA SZEMSZÖG)

Nem tudom mennyi ideig gondolkodtam rajta, hogy érdemes e kinyitnom a szemeimet vagy sem. Csak hallgattam az utcából beszűrődő hangokat. Kimi már eltűnt az ölelésemből. Talán csak álmodtam az egészet és most újra Rorik szobájában vagyok. Óvatosan lestem körbe és a látványtól mosolyba szaladtak ajkaim. Tényleg egyedül voltam, de a lényeg az volt, hogy újra Kimi szobájában. Az este emlékei lassan tértek vissza. Hálát adtam az égnek, hogy Seba még valamennyire magánál volt és engem hívott fel. Hirtelen a fürdőszobából kiszűrődő zajokra lettem figyelmes. A belsőm összerándult és óriási sóhaj hagyta el ajkaimat. Már nem tudok visszatáncolni! Kimi hamarosan kilép azon az ajtón és beszélnem kell vele! Határozott bólintással felálltam és a telefonom keresésére indultam. Esküszöm, magamhoz kellene kötnöm, sosem tudom hol van. Ahogy teltek a percek egyre idegesebb lettem. Egy fotelben ücsörögve doboltam a combomon, mikor kinyílt az ajtó összerezzenve felpattantam. Kimi pillantása először az ágyra esett, majd rajtam állapodott meg. Vizes haja összekuszálódott, szemei alatt karikák éktelenkedtek, igazi gyűrött, másnapos Kimi volt. Egy laza térdnadrágot viselt és egy törölköző volt a kezében. Látványa teljesen letaglózott.
-Szia. -hangja rekedt volt és óvatos. Egy lépést tett felém.
-Szia. -mindent elfelejtettem, amit mondani akartam neki. Egy szerűen képtelen voltam megszólalni. Csak álltam ott, mélyen elmerülve a szürkéskék szemekben. Érzelmeim teljesen elgyengítettek és könnyek gyűltek a szemembe.
-Kimi én... -kezdtem elfúló hangon. Arcvonásai egy pillanat alatt ellágyultak, majd két hatalmas lépéssel átszelte a közöttünk lévő távolságot. Zokogva a mellhasához bújtam, mire ő teljesen magához ölelt.- Olyan hülye voltam.-dünnyögtem sírós hangon- Nem tudom, mi ütött belém. Annyira sajnálom. Pedig már milliószor megbeszéltük...-a torkom újra összeszorult.
-Lana el sem tudod képzelni mennyiszer aggódtam amiatt, hogy egyszer elveszítelek az ilyen idióta húzásaim miatt. Kérlek bocsáss meg. -kezei közé vette arcomat és a szemembe nézett. Tekintete tele volt fájdalommal.- Azt hittem végleg lezárhatom a házasságom és nem kell többé vele foglalkoznom. Ezért sem szóltam neked, hogy felhívott. Csak....gyorsan túl akartam lenni az egészen...és elfelejteni a múltamat. Nem gondoltam, hogy ebből ekkora ügy lesz. -összevont szemöldökkel megrázta a fejét, mintha egy rossz emléket akarna elhessegetni- Nem tudom, miért mentem bele, hogy találkozzunk...
-Kimi. -végigsimítottam az arcán- Hiszek neked és...már az elején hinnem kellett volna. -bánatosan elhúztam a számat- Hülye voltam, -közbe akart szólni, de a szájára tettem a kezem- mert ismerem a sajtót és tudom, hogy mire képesek,...mégis nekik hittem...
-Lana....kérlek figyelj rám. -közelebb hajolt és pillantását az enyémbe fúrta- Te vagy az, aki mellett valóban megtaláltam az igazi önmagam. Tudnod kell, hogy Jenni iránt soha nem éreztem úgy, mint most irántad érzek, -féloldalas mosoly jelent meg a szája sarkában- és mindent....ismétlem mindent feladnék érted, még a versenyzést is ha kell, mert...szeretlek...- könnyeim egyre jobban elhomályosítottak mindent. Egyfolytában azt a számomra bűvös szót ismételgette, míg birtokba nem vettem ajkait. A szívem vadul verdesett és a boldogság forró hullámokban tört rám. Annyira jó érzés volt ezeket hallani tőle. Először apró csóknak indult, aztán egyikőnk sem tudott leállni. Tudtam, hogy épp úgy hiányoztam neki, mint ő nekem. Combjaim alá nyúlva felemelt és dereka köré fontam lábaimat. Puszikkal halmozta el arcomat, majd áttért a nyakamra, közben végig édes, édes szavakat ismételgetett.
-Szeretlek...-suttogta a nyakamba két csók között-...hiányoztál...-egy pillanatra megemeltem a fejét, hogy a szemébe nézhessek.
-Te is nekem....nagyon. -elvigyorodott és újra forró csókban forrtunk össze. Vizes hajába túrtam, miközben ő letett az ágyra és fölém hajolt.- Soha...semmit nem kell feladnod értem,....sőt....mostantól le sem vakarhatsz magadról...-szinte nevettem a boldogságtól-... és a versenyzés az élted, nem mondhatsz le róla senki kedvéért sem. -hálás mosolyt villantott rám.
-Nem tudom elmondani, mennyire...imádlak. -lassan elvigyorodott, majd a nyakamhoz fúrta arcát- Vágyom rád!- hideg tenyerei a felsőm alá siklottak, az egész testem izzott a vágytól. Másodpercek alatt vetkőztettük egymást fehérneműig. Mikor az ágyra került, átvetettem lábamat derekán és combjaira ültem. Egy pillanatig gyönyörködtem kidolgozott, tökéletes mellkasában, majd apró puszikkal indultam a hasától egyre feljebb. Légvétele szaporább lett, hirtelen megfogta a derekamat és fordított testhelyzetünkön. Egyik kezével mellettem támaszkodott, míg a másikkal lágyan végigsimított oldalamon.
-Kimi...-suttogtam elfúló hangon. Testét lassan rám engedte, mohón kaptam ajkai után.
-Annyira...hiányzott...mindened. -suttogta egy-egy puszi között, amiket a hasamra és nyakamra kaptam. Ajkainak minden érintéseitől lángra kapott a bőröm.
-Akarlak...most!- azonnal eltűntek utolsó ruhadarabjaink is. Finoman végigsimított combjaimon, mire a dereka köré fontam azokat. Egy utolsó „szeretlek” után, testünk teljesen eggyé vált. A szerelemtől és vágytól pezsgő adrenalin őrült sebességgel száguldott ereimben. Gyengéd mozdulatai egyre jobban az édes élvezet felé repítettek. Halk morgás mellett, óvatosan az ajkaimba harapott. Karjaimat a nyaka köré fonva magamhoz húztam őt. Gerincem megfeszült, s a gyönyör kapujában állva egyetlen szó hagyta el ajkaimat.
-Kimss...-nyögtem bele csókjainkba. Nem sokkal később ő is követett és hatalmas mosoly mellett újra csókolni kezdett. Szaporán lélegezve feküdtünk egymás mellett, egy lepedőbe burkolózva, még mindig kábán az édes érzéstől.
-Olyan tökéletes veled. -egyik kezével megtámasztotta a fejét és rám nézett. Arcán teljes boldogság ült. Lassan közelebb hajolt és gyengéd csókot kaptam tőle. Mikor a szemébe néztem, borzalmas lelkiismeret-furdalás tört rám hisztirohamom miatt, de hamar rájöttem, nem érdemes a múlton töprengeni, hisz ebben a pillanatban is az én hőn szeretett finnem mellett lehetek. Levakarhatatlan vigyor terült el arcomon és boldogan bújtam újra mellkasához.
-Akkor én mit mondjak?
Pihentünk még egy kicsit, azonban az órák egyre gyorsabban repültek el mellettünk. Már délutánba hajlott a nap mire összeszedtük magunkat és sok-sok puszi mellett felöltöztünk. Egy gyors ebéd után, Kimi azonnal visszazuhant az ágyba. Szegénykémnek elég nehéz hétvégéje lehetett. Fejfájására adtam neki gyógyszert, majd leszaladtam Rorikhoz a cuccaimért. Vigyorogva rontottam be hozzá és újságoltam el, mi is történt a nap folyamán, mire ő az „én megmondtam, hogy minden oké lesz” szövegével jött. Megköszöntem, amit értem tett és egy gyors puszi után szinte visszarohantam Kimihez. Szívem szinte repesett az örömtől, hogy minden rendben van köztünk. Úgy éreztem semmi sem ronthatja el a napomat. Mikor visszaértem, az ágy közepén feküdt elterülve, egy szál boxerben. Elmosolyodtam a látványtól és mellé ültem. Nem nyitotta ki a szemét, csak elfojtott egy vigyort, mikor arcához értem.
-Jobban vagy?- kérdeztem halkan.
-Mmm...Jobban leszek ha ide jössz.- simított végig az ágyon.
-Azonnal jövök, csak lezuhanyzom. -odahajoltam egy puszira, mire ő magára húzott és szorosan megölelt.
-Kimii. -nevettem fel.
-Majd alvás után lezuhanyzol. -dünnyögte nyűgös hangon, mint egy gyerek. Imádtam mikor ezt csinálja. Olyan édes.
-De én egy cseppet sem vagyok álmos.- megfordultam az ölelésében és angyalian elmosolyodtam- Te vagy az, akit tegnap éjjel szinte felvonszoltunk ide.
-Vonszoltunk?- kérdezte meglepetten- Ennyire szar állapotban voltam?
-Seb segített. -kuncogtam arckifejezésén- Ha ő nincs, most lehet én sem itt lennék. -mosolyom lassan elpárolgott és komolyan néztem végig arcán. Tökéletes vonásai teljesen rabul ejtettek, muszáj volt megérintenem.
-Szóval neki köszönhetem, hogy visszakaptalak?- féloldalas mosolyt villantott rám. Felült az ágyon és teljesen az ölébe húzott. Most egymással szemben ültünk.
-Részben igen. -suttogtam két puszi között- De már nem sok volt hátra, hogy felrohanjak hozzád és...
-És?- nézett rám sürgetőn, miközben mosolya vigyorrá változott és végigsimított combomon.
-Szemtelen finn!- csaptam rá nevetve meztelen mellkasára.
-Most miért?- ajkait legörbítette, de majdnem vigyor lett belőle. Ekkor jutott eszembe milyen nehéz is volt nélküle az a két nap, amit gyötrő gondolataimmal töltöttem és rájöttem nem tudok meglenni nélküle. Szükségem volt rá, minden értelemben, ami csak létezik.
-Nagyon hiányoztál. -néztem bele a zöldeskék szemekbe.
-Te is nekem. -komolyan fürkészte arcomat, majd elégedetten felsóhajtva lassú, mézédes csókot kaptam tőle.
-Azért szemmel tartottalak ám a tévében is. -kacsintottam mosolyogva.
-Ó igazán?- vigyorodott el.
-Igen...Tökéletes verseny volt. Gratulálok!
-Lehetett volna jobb is. -préselte össze ajkait- De köszönöm. -újra elvigyorodott.
-A kis telhetetlen.- forgattam meg szemeimet.
-Sokkal többet ki tudnánk hozni az E21-ekből. -magyarázta komolyabb arccal- De új fejlesztések nélkül ez nem fog menni, amihez persze pénz kell...
-Vagy, …..nem is az autókkal van baj...-mosolyogva felvontam a szemöldököm.
-Tessék?...Te most leminősítesz engem?- vigyorogva az ágyra fektetett és csikizni kezdte az oldalamat.
-Neeem!!- könnyeim már folytak a nevetéstől- Kimiii!! Hagyd abbaaaa!!
-Csak ha visszavonod, amit mondtál. -hajolt közel arcomhoz, de tenyerei a derekamon nyugodtak.
-De...én nem is...azt akartam mondani. -válaszoltam lihegve, óriási vigyorral- A...csapatra értettem.
-Ó..hát persze. -forgatta a szemeit játékosan.
-Komolyan. -tenyereimet az arcára fektettem- Csak vicceltem. Ti vagytok a legjobbak...Vagyis te!- elmosolyodott és megcsókolt- Ideje pihenned egy kicsit. -simítottam végig a szeme alatt húzódó karikákon- Egy elég nehéz hétvégén vagy túl.
-Lehet, hogy tényleg rám fér. -becsukta szemeit és hagyta, hogy simogassam arcát. Ujjaimat lassan húztam végig tökéletes orrán egészen a szája vonaláig. Mikor alsó ajkához értem, apró csókot leheltem szája sarkába, majd megcsókoltam.- Ez nagyon hiányzott. Minden, ami te vagy. -suttogta mosolyogva.
-Szeretlek. -megpróbáltam kibújni öleléséből, de tenyerei a karomra simultak.
-Lana.- jeges szemei kicsit izgatottan fürkészték arcomat- Szeretném, ha tudnád, hogy végül mire is jutottunk Jennivel.- Egy pillanatra lemerevedtem a név hallatán, s mosolyom is eltűnt. Próbáltam rendezni arckifejezésem és lenyelni a torkomban növekvő gombócot, sikertelenül.
-Hallgatlak.- huppantam vissza az ágyra.
-Most nem a vagyonról volt szó...bár még az az ügy sem zárult le.- gondterhelten felsóhajtott-....szerinte őt illeti az egész porkkalai birtok.- Állkapcsa megfeszült és homloka ráncokba szaladt. Összevont szemöldökkel pillantottam rá. Nem értettem Jenni döntését. A múltkor még úgy volt, egy házra sem tart igényt, viszont Kimi vagyonának felére annál inkább. A bökkenő csak az volt, hogy annak a vagyonnak Jenni kb egy negyedét mondhatta igazán magáénak, így nem csodálom, hogy Kimi ügyvéd után nézett és bíróságra vitte az ügyet.
-Várj.- ráztam meg a fejem kissé- Azt mondtad abba a házba te voltál szerelmes, mikor megvettétek. Ő nem is akart újabb ingatlant.
-Igen...- nézett rám jelentőségteljesen.
-Szóval azért akarja megszerezni, mert neked olyan fontos.- bólintottam gúnyos grimasszal. Ez a nő elképesztő!- Mit mondtál neki?
-Hogy vigye inkább a wolleraui házat.- vont vállat lazán- Ott úgy is ő választott ki...mondhatni mindent.
-Illik hozzá.- bólogattam, majd lassan elmosolyodtam- A Jégkirálynő fehér otthona.- Mikor a szemembe nézett feszültsége kezdett feloldódni és ajkai is felfelé íveltek. Próbáltam egy kis színt vinni a beszélgetésbe, tudtam, hogy ez kínos téma számára, mivel Jenniről volt szó.- Elfogadta?
-Kicsit húzta a száját, de azt mondta átgondolja.- magyarázta, majd várt egy kicsit- Azt hittem, neked nem fog tetszeni az ötlet. Mármint...
-Ezt úgy mondod, mintha én is a ház tulaja lennék.- kuncogtam felvont szemöldökkel. Szexi mosollyal pislogott rám- Nézd. Tudom, hogy minden házadban van valami, amit szeretsz és ezt csak te tudod igazán, ezért nincs beleszólásom a dologba.- közelebb húzódva végigsimítottam a tarkóján.
-De igen van. Nagyon is sok...- tenyerei a derekamra csúsztak és megcsókolt-...és remélem lesz is.
Szavai a szívemig hatoltak és forróság öntött el. Édes gondolatok ezrei kavarogtak a fejemben, ahogy elképzeltem Kimivel a jövőmet. Kimondhatatlanul boldognak éreztem magam és hirtelen már nem is érdekelt, hogy nemrég még egy másik nővel élt együtt, aki ezek szerint képtelen elengedni őt valamilyen emlék nélkül, vagy tényleg csak a kapzsiságáról van szó. A lényeg az, hogy ő már az enyém és történjen akármi én mellette állok majd és szeretni fogom.
-Köszönöm.- néztem bele őszintén a zöldes szemekbe, majd lágyan ajkaihoz érintettem az enyémeket. Fáradtan pislogott párat.- Próbálj meg pihenni.- hüvelykujjammal végigsimítottam az arcán, majd fülig érő mosollyal felálltam.
-Behúznád a sötétítőket kérlek?- mormolta a párnába, miközben hasra fordult.
-Persze. -kellemes délutáni hangulat lett úrrá rajtam. Mintha újra otthon lennék a keresztfiammal és épp az ebéd utáni, szokásos pihenésére készülnénk. Kicsi korában nagyon sokat vigyáztam rá, hisz szülei kissé elfoglalt emberek, így bármennyire is szerették volna, a hétvégéken sehogy sem tudtak otthon maradni vele. Roriknak állandóan utaznia kellett és Lil mesterszakács révén, nem hagyhatta ott az éttermet a séf nélkül, így az apróság legtöbbször rám maradt. Amit kicsit sem bántam, hisz imádtam vele játszadozni és részt venni a tanításában. Olyan hamar nagy fiú lett belőle. Most pedig igazi úszóbajnokként tekint rá a család és ő ezt nagyon is élvezi. Kedves emlékeim mosolyt csaltak az arcomra. Felsóhajtva pillantottam alvó finnemre, s eszembe jutott, hogy ő még nem is ismeri igazából Samit, csak fotókon láthatta eddig. Éreztem, hogy itt az ideje végre bemutatni őt a családomnak, mert édesanyám tuti le fog dorgálni, hogy ennyit vártam, valamint biztos voltam benne, hogy többé nem tudom elengedni őt. Képtelen lennék mást úgy szeretni, mint Kimit.
Egy frissítő zuhanyzás után átöltöztem és csináltam egy kávét is. Lábaimat magam alá húzva elhelyezkedtem a kanapén forró italommal és bekapcsoltam a laptopom.
Rengeteg levelem érkezett, köztük több munkaajánlat is volt. Ezeket általában gyorsan átfutom, végül elvetem az ötletet, hogy leszerződtessek, akármilyen cég is legyen a szóban forgó. Mindig is szerettem magam rendezni az ügyeimet és azt a munkát elvállalni, ami nekem tetszik. Nem voltak nagyok az igényeim, csupán utáltam olyan munkát végezni, amihez semmi közöm (például paparazzo fotók) vagy épp tapasztalatom. De most az egyszer teljes kísértésbe estem. Már csak azért is tetszett az ajánlat, mert a Lotustól kaptam. Szájtátva bámultam az e-mailre, majd lassan Kimire emeltem pillantásom. Még javában hortyogott az ágy közepén. Volt egy olyan érzésem, hogy benne van a keze a dologban. Mosolyogva megcsóváltam a fejem, majd visszatértem a levél áttanulmányozására, melyben igen kívánatos pénzösszeget és munkakörülményeket ajánlottak fel.
Pontosabb leírást nem kaptam, még leendő feladataimat sem említette meg Mr. Boullier, csak egy időpont volt kiemelve vastag fekete betűkkel a meghallgatáshoz kapcsolódóan. Nem számítottam rá, hogy ilyen nagy hatással lesz rám a munkaajánlat. Percekig gondolkodtam rajta, milyen lenne Kimi mellett dolgozni. Mosolyra késztetett még a gondolat is, hogy elvállaljam. Percek múlva ugyanazzal az elégedett mosollyal nézegettem meg Pilar csaknem tökéletes fotóit, melyeket a Boho magazin párizsi fotózásán készített helyettem. A legfontosabb részletek a legjobb szemszögből, és a legjobbkor. Tökéletes! Ezért szerettem barátnőm munkáját. Szinte mindent úgy csinált, ahogy én tettem volna. Megnyitottam a másik levelét is, melyben előre bocsánatot kért a rólunk szóló cikk elküldése miatt, de valahogy úgy érezte tudnom kell róla. Tökéletesen megértettem őt, a helyében én is gondolkodás nélkül ezt tettem volna, bár nem vagyok olyan ember aki alig várja, hogy elpletykáljon valamit a másiknak, mégis úgy éreztem, vannak olyan dolgok, amiket nem lehet, nem szabad elhallgatni. Válaszomban megírtam neki az előző két nap eseményeit és, hogy bár nehezen, de minden rendeződött köztünk. Végül megköszöntem a munkáját és mosolyogva linkeltem neki pár interjút, amit Kimivel készítettek. Valóban büszke voltam a finnre és tudtam, a dobogó legfelső fokán is azt mondta volna, „jó jó, de...”, mert ő nem csak egy munkaként tekint a Forma 1-re. Az ő szemében ez egy olyan dolog, amit szívesen csinál és jól akarja csinálni. S valójában cseppet sem a telhetetlenségről, vagy a nagyképűségről szólt ez az egész, csupán a győzni akarásról és a legjobb teljesítményről. Ő egy tökéletes versenyszellem és minden tőle telhetőt, megtesz azért, hogy ott lehessen a legjobbak között.

Úgy éreztem a kapcsolatunknak szüksége volt erre a megpróbáltatásra az élettől, mert csak most tudatosult bennem, milyen tökéletes az életem Kimi mellett és hálát adtam az égnek, hogy akkor ott egymásba ütköztünk és kezdetét vette valami új.
Kimi wolleraui háza :)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése