2013. szeptember 1., vasárnap

4.fejezet

Sziasztok! :)
Itt a 4. fejezet! :D
Kicsit késve, de a nyári szünet utolsó napjára meghoztam!
Bevallom, elég elkeserítő, hogy elfogytak ezek a hosszú, az írásra legalkalmasabb napok, :(
de remélem eztán is változatlanul támadnak majd az ihletek és haladni fog a sztori, mert a tanulás mellett lazítás is kell nemde? ;)
Szóval...én ezzel a fejezettel búcsúzom a nyártól. :/ Talán kicsit tükrözi is a hangulatot, mert egy F1-es pilóta élete sem fenékig tejfel! :D A zenéket hallgassátok szeretettel, gyönyörű számok és segítettek az írásban is! ;)
Jó olvasást!

4.fejezet



(KIMI SZEMSZÖG)
Miért történik ez velünk? Lassan leengedtem a kezem magam mellé és a fehér ajtót bámulva moccanni sem tudtam. Miután Lana kilépett azon az ajtón, gondolataim megállíthatatlanul körülötte kezdtek száguldozni. Elment és én semmit sem tettem, hogy magam mellett tartsam. Tudtam, hogy utána kell rohannom, de lábaim a földbe gyökereztek, mintha akadályozni akarnának. Elrontottam mindent. Megint. Egyszerűen képtelen voltam felfogni, hogy mind ez megtörtént, hogy az a nő, akit tiszta szívemből szeretek, akit előző nap még boldog mosollyal láttam rám nézni, most menekül előlem és látni sem akar, mert az én hibámból nem bízik bennem. Kezeimet ökölbe szorítottam, majd minden mérgemet belesűrítve óriási ütést mértem a falba. Nem éreztem fájdalmat csak dühöt és aggodalmat. Tudtam, nem sokára a pályán kell lennem, de abban a pillanatban lehetetlennek tartottam, hogy végig tudjam csinálni az időmérőt. Lana nélkül nem megy! Magam mellett kell tudnom! Végül Mark kétszeri hívása után összeszedtem magam és a szokásos álcámat magamra húzva indultam el versenyezni. Persze hűséges edzőm, jó emberismerő révén egyből faggatni kezdett a történtekről, de mind hiába. Óriási erőfeszítéssel, képes voltam magamban tartani az őrjöngő énemet, aki legszívesebben az aggodalomtól ordítva rohant volna Lana keresésére. Ehelyett bukósisakkal a fejemen ücsörögtem autómban arra várva, hogy elkezdjük az első köröket és gondolataim egy kicsit más felé terelődjenek... A nap végére az időmérőn, végül sikerült összehoznom egy második helyet is, amiért csapatom kiváltképp megdicsért, de nem tudtam ezzel foglalkozni. 
Amikor időm jutott rá, megpróbáltam felhívni Lanát, valamint millió üzenetet hagytam rögzítőjén is, de semmi válasz nem jött. Később összefutottam Sebával, de teljesen ki volt bukva 9. helye miatt, így kb mindketten egyforma hangulatban voltunk. Épp az öltözőm felé indultam egy kis magányra vágyva, amikor valaki elkapta a karom.
-Kimi ez így nem mehet tovább. -suttogott a mély férfi hang. Mark volt az. Szemöldökét összevonva fordított maga felé.
-Micsoda?- összepréselt ajkakkal értetlenül néztem rá.
-Ez...-mutatott rám-...amit ma művelsz.
-Talán nem voltam elég jó a pályán?- vontam fel egyik szemöldököm. Láttam rajta, hogy nem a teljesítményemre gondolt.
-De, nagyon is... -bólintott-...és azért meg is érdemled a dicséretet, de látom, hogy valami nincs rendben veled odabent. -egyik ujjával a homlokomra koppintott.
-Csak rossz napom van. -hadartam el, majd zsebre vágtam a kezem.
-Nem. Ez több annál. Elég jól ismerlek ahhoz, hogy tudjam, mikor van rossz napod és mikor bánt valami... -vállamra tette a kezét- ...és ameddig nem beszélsz róla nem tudok segíteni...
-Ki a franc kért meg rá, hogy segíts nekem?!- hirtelen visszatérő haragom lángra lobbant és kiabálni kezdtem. Több szempár szegeződött ránk, de amint rájuk pillantottam mindenki folytatta teendőjét. Fogtam magam és beléptem az öltözőbe, de az ajtó újra kinyílt.
-Kimi...
-Nem Mark! Ezt te nem érted! Nem tudsz.... -teljesen elborult az agyam. Miért nem hagytok békén végre?!
-Olvastam a cikket és Riku már dolgozik a visszavágáson. -karba tett kézzel nekidőlt a falnak.
-...segíteni...-egy pillanatra elhallgattam, majd nagyot sóhajtva lehuppantam a hozzám legközelebb lévő ülőalkalmatosságra- Mindent elcsesztem. -csukott szemmel hátrahajtottam a fejem, de az agyamat régóta nyúzó fejfájásom csak erősödött.
-Tudtam, hogy összevesztetek. -hallottam, hogy arrébb lépked, majd leül a kanapéra- Nem hallgattál rám, mikor azt mondtam, jobb ha Lana is tud róla, hogy a volt nejeddel találkozol.
-A franc se gondolta, hogy a világ legeldugottabb kávézója körül is fotósok bujkálnak!- hirtelen kaptam fel a fejem, mire egy kicsit megszédültem.- Atya ég, szétmegy a fejem. -kezeimet a szememre szorítva dőltem előre- Ráadásul azt sem tudom, most hol lehet. Csúnyán összevesztünk, aztán elrohant valahová a bőröndjével...
-A bőröndjével?- hangja meglepett volt- Kimi...mit mondtál neki?
-Én...nem tudom...-ráztam meg a fejem-...csak veszekedtünk aztán...Mark én megőrülök, ha valami baja esik...
-Figyelj. -lejjebb csúsztattam tenyeremet a számig, ő előre dőlt és a térdére támaszkodott- Kimi figyelj rám. Lana egy okos lány és szeret téged.
-És ez a kettő, hogy függ össze?- pislogtam nagyokat, a fejem pokolian fájt.
-Úgy, hogy hamar rájön majd, semmi értelme ennek az idióta firkálmánynak és visszajön, hogy megbeszéljétek a történteket, mert...az a lány...szinte elolvad melletted... -jól estek Mark szavai, s mikor eszembe jutott édes, csilingelő nevetése, apró mosoly kúszott a szám sarkába- ...és tudom, hogy te is így érzel, mert Lanával sokkal felszabadultabb vagy, mint Jennivel voltál. Sőt még a kamerák előtt is többet mosolyogsz, ami tényleg elég ritka nálad. -tette hozzá nevetve- Valld be végre, hogy odáig vagy érte és ez nem csak egy Icemanes fellángolás, mert mióta ismerlek sosem hallottalak ennyit beszélni egy lányról. -vigyorodott el.
-Menj már!- csaptam vállon mosolyogva, de jó kedvem nem tartott sokáig- Szeretném, ha most itt lenne. -felsóhajtva dőltem hátra, úgy éreztem semmi erőm sem maradt a nap folytatására.
-Kimi. Visszakapod őt nyugi. -felállt és a vállamra tette a kezét- De egy ilyen dolog megértéséhez és feldolgozásához idő kell mindenkinek.
-Igazad van. De mégis nekem kell helyretennem mindent...
-Ne törd magad azon, amin már nem lehet változtatni. Biztos vagyok benne, hogy helyre kerülnek a dolgok köztetek és tudom, hogy nehéz,....de most a jelenre kell koncentrálnod és a holnapi versenyre. -biztatón rám mosolygott. Szótlanul bólogattam magam elé bámulva. Tudtam, hogy azt kell tennem, amit mond. Hisz ez a munkahelyem, ahol nem számít mit érzek belül, csak a teljesítmény a lényeg és senkit nem fog érdekelni, miért rontottam csak az számít, hogy megtörtént.
-Menj és pihend ki magad holnapra. - Mark adott még pár nyugtató tanácsot és egy fájdalomcsillapítót, majd felajánlott egy lazító masszázst is, aminek semmilyen szükségét nem éreztem, tekintve, hogy képtelen voltam elfelejteni a reggel történteket, így elhalasztottuk másnapra. Szerencsére a délután folyamán senkinek sem volt szüksége rám, Eric egy gyors egyeztetés után el is engedett. Majdnem félholtként vergődtem vissza a szállodába. Elegem volt mindenből és mindenkiből, az állandó jó pofizásból és jóllétem bizonygatásából is. Ráadásul aznap még a semmitmondó álarcom is cserben hagyott, ugyanis érzelmeim teljesem legyőztek és mindenki azt kérdezte, jól vagyok e. Úgy éreztem, a nap minden erőmet elszívja, kicsit sem voltam hozzászokva a meleghez. Északi származásom ellenére mondhatni jól kijöttem a hőséggel, de hosszú távon képtelen voltam elviselni, kivéve jégkrém, hideg víz és napszemüveg társaságában. A szálloda előcsarnokában hűs levegő csapott meg. Szinte megkönnyebbülés volt belépni. Mély lélegzetet vettem, majd napszemüvegemet a pólóm nyakára tűztem. Csodálkozva néztem körül, a terem csaknem üres volt. Rajtam és a recepciós lányon kívül csak egy nő volt ott. Kecsesen odasétált egy fotelhez és lapozgatni kezdte az asztalon lévő újságot. Elegáns fekete ruhát és egy hozzá illő nagy kalapot viselt. Miközben a színes oldalakat nézegette, néha megállt, elmosolyodott és az órájára pillantott. Lézengő gondolataimat a lift ajtajának kattanása zavarta meg. A nő az ölébe ejtette újságját, s a hang irányába kapta fejét mintha várna valakit, de nem igazán keltette fel figyelmét az érkező férfi. Viszont az enyémet annál inkább. Mikor megpillantottam Rorikot, újra feszültség rántotta össze a bensőm. Lana! Tudtam, hogy gyerekkora óta szoros kapcsolat fűzi testvéréhez és ha lehetett mindent megbeszélt vele, de a nap folyamán egyszer sem jutott eszembe, hogy a fiú is a szállodában van. Végtére is hová menne legelőször egy felbőszült lány, egy idegen helyen, ha nem a tesójához, akit a legjobban ismer? Azonnal tudni akartam, hogy jól van-e és magam mellett tudni végre. Megnyaltam száraz ajkaimat, majd nagyot nyelve a fiú felé indultam. Fürkésző tekintetét rám szegezte és gyanakodva mért végig.
-Szia. -kezdtem zavartan.
-Kimi mégis mit jelentsen ez az egész?- köszönés nélkül hitetlenkedve csóválta a fejét. Ijedten felpillantottam, majd erőtlenül kifújtam bent tartott lélegzetem.
-Te is hiszel a sajtónak?- dünnyögtem a padlót bámulva.
-Egy pillanatra tényleg megfordult a fejemben, hogy higgyek...
-Nagyon ki van borulva?- sandítottam fel.
-Az nem kifejezés. -bólogatott hevesen, mire nagyot nyeltem- Próbáltam beszélni a fejével, de folyton azt hajtogatja, hogy biztos csak egy újabb futókapcsolatra volt szükséged és... attól fél, Jenny tényleg vissza akart csábítani. Kimi én megértem, hogy csendben le akartad zavarni ezt a dolgot, de igazán szólhattál volna neki... -zöldes szemét összehúzta, miközben beszélt- Tudod, hogy milyen...
-Futókapcsolatra?- kérdeztem összevont szemöldökkel, de ahogy kimondtam, eszembe jutott miért gondolja ezt. A házasságom utolsó éveiben valóban kezdett feléledni a kicsapongó, csajozós énem és kihasználtam a pillanatokat, amikor ezernyi csinos nő nyúlt utánam. Lana fotográfus révén a médiából tudta ezt és igaz, hogy a megismerkedésünkkor már nem voltam házas, de ő rögtön a harmadik találkánkon közölte velem, hogy szeretne tisztában lenni a dolgokkal és jobb, ha akkor elmondom neki mi az igazi szándékom a kapcsolatunkkal. Már akkor beleszerettem szókimondó, tiszta énjébe.- Szeretem Lanát....én sosem lennék képes rá, hogy ilyet tegyek vele. -néztem bele őszintén Rorik mélyzöld szemeibe.
-Tudom és csakis amiatt hiszek neked, amit a múltkor mondtál. -ajkait vékony vonallá préselte, mintha tanácstalan lenne- A tesóm tényleg boldogabb melletted mint valaha, de úgy láttam ez a dolog nagyon mélyen sújtotta és bocs, hogy ezt mondom, de igaza van, én is kiborultam volna. -nagyot sóhajtva bólintottam, beletörődve, hogy semmit sem tehettem abban a pillanatban- Kimi. -a vállamra tette a kezét- Lana tudja mi a helyes és bár egy utazóval állított be hozzám, azzal a kéréssel, hogy hadd maradjon, hamar rájön, hogy nem tud meglenni nélküled. Ezt már most látom, mert ismerem a tesómat. -elmosolyodott és kicsit megrázta a vállam.
-Remélem, igazad van. -súgtam bágyadttan- Legszívesebben felmennék hozzá, de félek, csak rontanék a helyzetemen.
-Szerintem sem jó ötlet. -értett egyet suttogva- Várd meg, hogy ő lépjen előbb, aztán...majd kialakulnak a dolgok. -biztatásképp újra elmosolyodott- Amúgy jó voltál ma. -váltott témát hirtelen- Gratulálok a 2. helyhez, és azt hiszem nem teszek rosszat azzal ha elmondom,...-kicsit közelebb lépett- ...hogy Lana utánad kérdezősködött mikor hazaértem.
-Komolyan?- néztem rá óriási szemekkel, miközben melegség öntött el és egyre nagyobb vágy, hogy láthassam. A nap első jó híre!
-Ja, és mintha egy pici mosolyt is láttam volna a szája szélén... de lehet csak képzelődtem. -mutatott rá vigyorogva az említett testrészre. Miután Rorik lelépett, jobb kedvvel tértem vissza a szobámba. Jól estek a fiú támogató szavai és tudtam, hogy igaza van. Ha már ennyire elcsesztem a dolgokat, tartozom annyival Lanának, hogy időt adok neki és tiszteletben tartom döntését.
Fáradtan dőltem neki az erkély korlátjának egy pohár hideg sör társaságában. Az utóbbi hetekben teljesen elfelejtettem, milyen az ha egyedül ücsörgök a gondolataimba zuhanva és irtó szarul esett, hogy újra ezt kell tennem. Szükségem volt Lanára, az ölelésére, az illatára, a nyugtató jelenlétére. Egyszerűen túl sok volt egyszerre, hogy a versenyre is koncentráljak, miközben nem lehettem biztos benne, hogy visszakapom a nőt, akiért ölni tudnék. A nap egyre lomhábban vánszorgott lefelé, nem akart véget vetni a szörnyen hosszú és fárasztó napomnak. De az éjszaka sem volt jobb. Hiába vártam őt, nem jött vissza hozzám. Az órák csak teltek, míg én nyugtalanul forgolódtam óriási ágyamban egyedül. Végül eszembe jutott az egyetlen megoldás. Jégkrém. Két hideg édesség után a szám szélét rágcsálva ültem a nappaliban a telefonommal szemezve. Nem bírtam tovább, muszáj volt még egyszer közölnöm Lanával, hogy szeretem és akarom őt.
Remegő ujjamat a küldés felé tartottam, majd csukott szemmel hozzáértem a képernyőhöz. Nem akartam mást csak végre elfelejteni a történteket és visszakapni őt. Szó szerint visszavonszoltam magam a hálóba és a plafont bámulva a másnapi versenyemen kezdtem gondolkodni. Tudtam, hogy rég aludnom kéne, ahhoz, hogy másnap ne legyek goromba mindenkivel, de képtelen voltam becsukni a szemem, mert ha reggel kinyitom őket, újra egyedül találom magam és képtelen leszek elviselni Lana hiányát.

(LANA SZEMSZÖG)
-Nem tudom elmondani, milyen hálás vagyok, hogy elviseled a hisztis tesódat ilyenkor is. -húztam el szám, miközben letettem a teásbögrémet.
-Van más választásom?- kérdezte mosolyogva, mire megforgattam a szemeimet- Amúgy nem vagy hisztis. Sosem voltál az. Csak így reagálod le a dolgokat. -vonta meg a vállát lazán, majd folytatta vacsoráját. Hálából apró mosolyt küldtem felé. Hirtelen eszembe jutottak a reggel történtek és Kimi hívásai, üzenetei, amelyekre egyetlen választ sem írtam. Minden alkalommal összeszorult a szívem, amikor az ő neve jelent meg a kijelzőn és végül sírásban törtem ki. Hálát adtam az égnek, hogy egész nap egyedül lehettem és senki sem látott Kimi után zokogni. Az elmém egyik fele tudta, hogy a leghelyesebb döntés az, ha visszamegyek hozzá és normálisan megbeszéljük a dolgokat, azonban a másik visszatartott és csak egyetlen kérdést ismételgetett a fejemben. Ha ezt nem mondta el, mi másban hazudhatott még? Éreztem, hogy a torkom összeszorul, de nem akartam újra Rorik előtt elsírni magam.
-Fáradt vagyok. Megyek lefekszem. -felsóhajtva az órára pillantottam.
-Jó, pihend ki magad. Majd én alszok a kanapén. -intett fejével a nappali felé.
-Köszi. -lassan feltápászkodtam az asztaltól, majd a hálóba indultam.
-Lana.
-Hmm?
-Holnap...verseny. -nézett rám jelentőségteljesen.
-Tudom. -a padlót kezdtem bámulni. Ez már nekem is eszembe jutott.
-És....
-Nem megyek. -vágtam rá rögtön.
-Ahogy gondolod. -összepréselte ajkait.
-Jó éjt Rorik. -hadartam gyorsan, majd elvonultam.
Mikor becsuktam magam mögött az ajtót, zokogás tört ki belőlem. Gyorsan felkaptam egy párnát és beletemettem arcomat. Kimi hiánya egyenesem magával húzott a mélységbe és én képtelen voltam küzdeni ellene. http://www.youtube.com/watch?v=cfcBkZGy8IQ
Féltem. Nagyon féltem, hogy elveszítem őt és vége lesz a kapcsolatunknak. Könnyes szemekkel bámultam magam előtt a szőnyeget, melyet megvilágított a hold erkélyről érkező fénye. Csak ültem ott és forgott az agyam. Az együtt töltött hetek, a csókok, az érintései, a hangja, minden hiányzott, ami vele volt kapcsolatban. De tudtam, ha átmegyek hozzá, nem bírom ki sírás nélkül és ugyan az történne mint reggel. Most a versenyre kell koncentrálnia, nem terelhetem más felé a gondolatait.
Hirtelen rezzentem össze telefonom rezgésére. Négykézláb az éjjeli szekrényhez másztam és gondolkodás nélkül megnyitottam az üzenetet.

Lana....szeretném ha tudnád, hogy baromira sajnálom ezt az egészet és elhiszem, hogy dühös vagy rám, de beleőrülök, ha nem mondhatom el az igazat... HIÁNYZOL MELLŐLEM és... egyszerűen nem tudok nélküled gondolkodni. Minden vágyam az, hogy milliószor elmondhassam neked azt a bizonyos „bűvös szót”, amit úgy kedvelsz, de önző módon talán túl kevésszer mondtam ki hangosan. Az én számból elég nyálasan hangzanak az ilyen szavak.....de mégis kimondom őket, mert SZRETLEK LANA HARVEY!!! SZERETLEK, SZERETLEK, SZERETLEK!!!

Könnyeim teljesen elhomályosították az utolsó szavakat, de még kivehetőek voltak. A szívem, majd kiugrott a helyéről. Óriási lelkiismeret-furdalás kerített hatalmába, mert elrohantam és nem hallgattam meg őt.
-Én is szeretlek Kimi. -suttogtam szaggatottan, majd felmásztam az ágyra, de tekintetem végig az üzeneten maradt. Óráig tartó sírdogálás és gondolkodás után még mindig azon a döntésen voltam, hogy nem tudok Kimi nélkül élni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése